Podstawowe pytania marketera

Czym się zajmujemy?

Zadaniem marketera jest nie tylko utrzymywanie stałej współpracy z dotychczasowymi partnerami, ale przede wszystkim ciągłe poszukiwanie nowych możliwości pozyskania finansowania i środków do działania innym sekcjom oraz nowych płaszczyzn do porozumień z firmami i instytucjami.

Sekcja marketerów pozyskuje partnerów, nawiązuje kontakt z firmami, uczestniczy w biznesowych rozmowach handlowych, negocjując warunki współpracy. Ćwiczymy trudną sztukę negocjacji, poznajemy niuanse funkcjonowania świata wielkich i trochę mniejszych podmiotów, którym zależy na współpracy z naszą organizacją, uczymy się działania pod presją, ale też tworzymy i dbamy o markę ELSA. To kreatywność, bezpośredni kontakt, dyplomacja i kultura działania na najwyższym poziomie, dająca możliwość rozwoju nie tylko osobistego, ale też i całej grupy lokalnej. Praca w naszej sekcji pozwala zdobyć ciekawe doświadczenia i umiejętności, które w przyszłości na pewno okażą się przydatne.

Gdzie działamy?

Na każdym polu, gdzie tylko znajdują się chętni, by nas wspomagać, jesteśmy wszędzie gdzie tylko można wypracować wspólne stanowisko co do warunków współpracy. A mimo to wciąż szukamy. Bo tam, gdzie wczoraj drzwi były zamknięte, jutro można znaleźć porozumienie.

Kogo szukamy?

Każdego, czyje pozytywne nastawienie dla organizacji studenckich pozwala je wspierać. Nie ma dla nas przeszkód, jeżeli jest ktoś, kto chciałby z nami współpracować, to jest on naszym przyjacielem. Nie ograniczamy się więc tylko do kancelarii czy firm konsultingowych – kontaktujemy się również z samorządami prawniczymi, lokalnymi i krajowymi przedsiębiorcami. Bazą dla kontaktu jest zawsze pomysł, a później jego odpowiednia realizacja, te zaś zależą tylko od ludzi.